8juni 2011 - dan före dan

Halloj! :D

Åh herregud, vilken dag... Jag har övervunnit min rädsla för kanoter!! Känns skitbra! Tove och jag satt i samma och var grymma! Jag kände mig som en kung, höhö! Vi paddlade mycket mer än vad jag trodde vi skulle göra. Kommer förmodligen ha ont i armarna imorgon men vad fan gör det?!

Efter Vilsta och paddlingen åkte vi med Jeanette (vår fina mentor) till stan igen för att ta bussen till Tuna Park. Där gick vi och strosade runt i butikerna! Alla tre kom därifrån med nytt inhandlat! Jag köpte en kortärmat slöskjorta (HAHA) och ett slölinne. Med "slö" framför menar jag lite pösigt skönt tyg sådär, inte tight och inte vanligt tyg ^^ Ni fattar? XD När vi var klara så satte vi oss på Max och åt tills vi mådde illa... Lyxshake Jordgubb var god men lite väl söt efter ett tag... haha..

Inte världens bästa bilder, inte någonstans men det får vara okej ändå ;)


GinaT 149kr


GinaT, 49kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0