25juni 2011

Då var mina fina gäster bortflugna och jag sitter ensam i lägenheten ;) Dagen har gått sjukt fort, helt plötsligt var klockan 16.00 och Mikkis skulle snart bli hämtad.

Idag såg jag på Dirty Dancing för första gången EVER, jag tyckte den var fin! Och bra! Bara tummar upp!

På tal om tummar upp, ikväll är det sommarkrysset (Eric Saade) och just nu kollar jag på nytagna bilder på Tokio Hotel. De är i Tokyo för att ha ett showcase och dessutom närvara vid MTV VMAJ (gala). Så fort Bill kommer till Tokyo sätter han på sig typ japanska kläder, deras mode liksom, haha, lite intressant! ;)



Kommentarer
Postat av: Petra Bolund

Hej! vad kul din blogg verkar! kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer. =) Ha en trevlig helg (:

2011-06-28 @ 15:37:32
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0