22 juni 2011

God morgon!

Idag ställde jag klockan på 9 men gick upp 9.30, haha, kryssningen tog ut sin rätt. Jag var skapligt trött men tvingade mig upp i alla fall då det är bestämt att vi skulle gå på stan med mormor idag. Hon kommer nämligen hit om en halvtimme, då ska vi traska ner till stan. Vi skulle tydligen luncha och shoppa lite. Jag klagar inte!

Igår gjorde jag en spotifylista till midsommar, så Tove om du har några låtar du vill ska vara med kan du ju skicka dem. Listan heter "för hela slanten" så kan du gå in och titta också. Mikkis har skickat sina! :)

Kommentarer
Postat av: TOVE

Jag har skickat ett par :) vet inte ens hur många eller vilka... haha

2011-06-22 @ 10:50:48
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: MIKKIS JAO

Mamma väckte mig 15.20, inte klokt! Kryssningar...



Haha, mina låtar var bäst! Hoppas du läste kommentarerna ;)

2011-06-22 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0