Jag tar ut min ilska....

Om det är en människa jag inte tål, så är det Katerina som var med i Big Brother nu i år. Hon är inte underhållande någonstans. Bara otroligt vidrig. Sitter just nu och tittar på reprisen då när hon kallar Vanessa "pojkeflicka" innan hon gått ut med "the dirty secret" om att hon är transsexuell. Hon är över 30 bast och beter sig värre än den värsta 14åriga fjortis man kan hitta på nere på stan. Jag TÅL henne inte. Jag grät nästan av lycka alltså när hon äntligen åkte ut. Förstår inte vad folk såg i henne. Fast om man gillar barnsliga, överdampiga människor med hybris så kanske Katerina är något för dem.

Så kommer hon och pratar om sin jävla religon och att förlåtelse är vad kristendomen handlar om såfort hon ställt till något med sina psykbryt. Förstår inte hur alla kunde förlåta henne såfort hon tog till lipen. Jag hade inte klarat att vara snäll flicka kan jag lova! Vidrig kärring.

Det var mina åsikter om Katerina ;)

Kommentarer
Postat av: Ansi

Håller fullt med. Dampiga folk med psykbryt är nog det värsta som finns!

2011-07-03 @ 12:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0