Tisdagens planering

På tisdag ska jag, Tove och min familj göra en väldigt rolig och "spännande" sak. Vi ska till en annan stad... En bit härifrån. En stad som jag har besökt många gånger inom loppet av några år och som jag faktiskt längtat lite efter. LINKÖPING. Det var säkert fyra år sedan jag var där senaste gången så det är verkligen på tiden att vi åker dit igen. Vi ska bl.a. gå i gamla Linköping och titta i butikerna i de små bodarna och lite annat skoj!

Vi ska stanna vid Vingåkers Factory Outlet och titta lite. Har inte några allt för stora förhoppningar men hoppas på att bli överraskad! Där har jag inte heller varit på år och dar. Senast var fan när jag var desperat efter Lee-jeans, när det var så inne och alla hade Lee. Även jag. Jag hade även Leetröjor på den tiden, nu ser man typ ingen med Lee. Haha! Likadant med Puma, ungefär samtidigt var det ju Pumaskor, Pumahoodies, Pumaväskor, u name it, populärt också. Nu är det inte en jävel med Puma. Men så är det ju, trender kommer och går ;) Det är ju ingen hemlighet.



Den hoodien tyckte jag var våldsamt snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0