Tisdag

Godmorgon (?)

Nu är jag och Tove vakna och igång! Vi tatuerade oss precis i köket, det gjorde ont men nu sitter de där ;)) Haha, Elin tatuerade sig också! Det blev superfräckt. De lyser i mörkret så vi stängt in oss i badrummet för att beundra! Jag har bl.a. en spindel på halsen, Tove en pussmun på halsen och Elin en PÅ naveln, hahah det är fint!

Vad vi ska göra sen vet jag inte men ikväll är Ulrik med på Allsång, det måste tittas på, jag har nämligen kommit på att han är lite snygg ibland. I någon teaser för någon video eller något sånt är han rätt snygg. Fast jag tror han blir snyggare när han blir äldre, han är ju ganska pojkig...



Kommentarer
Postat av: ULRIKS BABE

BRA IDA BRA!!!! ULRIK <33333333333333333333333

2011-07-05 @ 16:30:32
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0