Att vara eller att icke vara

Sitter och kollar på "the big 4" från Ullevi och de pratade nyss med ett fantastiskt hängivet fan som jobbar på Metallicas svenska fanclub, han har sett bandet 49 gånger och det var lite fint att se honom prata om hur han upptäckte Metallica o.s.v. Kanske till och med lite finare att det är likadant för fler bands fan, jag kände igen så mycket som bara ett fan kan känna igen. Jag såg så mycket inte många andra kan se. För andra stod han och pratade om ett random band, jag såg så otroligt mycket mer. Han är en vuxen man, säkerligen 40+ som brinner för Metallica, jag är en liten ickevuxen tjej på 16år som brinner för Tokio Hotel men när det handlar om "våra" band så är det fan inte mycket som skiljer oss åt.

Fans forever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0