System eller kompakt, det är frågan

Jag kan inte riktigt bestämma mig för ifall jag ska släpa med mig systemkameran eller bara ta med kompaktkameran imorgon till Linköping. Vore kul att ta bra bilder men är tveksam till om jag orkar släpa. Haha! Ja, jag köpte en systemkamera för ett halvår sedan för X antal tusen men använder den knappt, ehe.... Fast jag ångrar det inte, tycker det är bra att ha den ändå, ibland kommer den till användning. Men jag ville ha den då, jag är sådär med köpsaker, har jag fått sug efter något då kommer jag köpa det. Jag kom på att jag ville ha en system på en söndag, på torsdagen hade jag en i handen. Jag är ganska spontant lagd överlag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0