Stackars lilla Ida.

Nu sitter jag på mitt golv och tycker synd om mig själv. Vad ska jag ha på mig? Hur ska jag fixa håret? Mikkis tyckte jag skulle komma till 13årspartajet i bara mina nya skor och trosor. Tycker det var lite väl kryddat kanske när jag tänker efter. Ska nog i alla fall ta och göra något att käka innan jag drar! Har fixat ett inlägg som kommer runt 16, där får ni se innehållet i paketet pappa hämtade ut till mig idag!


Jag fick inte någon bra bild på när jag gör tumme ner men ja, ni ser ju budskapet. Jag vet inte hur jag ska håret eller ha på mig! :''''(

Kommentarer
Postat av: Konungen

Jag blev besviken Ida.. Vad är det för fel på trosor och klackar? Är det party så är det!

2011-07-10 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0