Sommarlov = nono för plugg

Jag kom precis på mig själv med att fundera på om jag inte har några läxor som behöver göras. Sen kom jag ju på att det faktiskt är sommarlov och det betyder ju att jag inte har några arbeten att göra. Det kändes lite wierd fast väldigt bra. Något som också känns konstigt men fantastiskt bra är att Idrott är ett minne blott för mig. Jag har läst IdHA och mer behövs inte. A-kursen är obligatorisk men inte resten. Jag skulle kunna säga byebye till Matte och Engelska också fast det gör jag inte. Engelska är helt okej och jag vill förbättra min engelska, matten däremot. Haha, jag har aldrig haft lätt för matte och jag har precis G i A-kursen. Jag frågar mig ständigt hur B-kursen då kommer gå men jag ska ge det ett försök och göra mitt bästa. Mer än så kan jag inte göra. Jag har inget mattehuvud fast jag har huvud för så mycket annat så det jämnar ut sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0