Sista juli

God morgon!

Jag stannade kvar hos Tove inatt igen och har precis gått upp. Igår åkte vi bort till Malma Markanden och tittade lite, jag köpte inget men det var kul att bara titta. Vi åt varsin belgisk våffla, det var gott! :) På kvällen hade vi en liten kräftskiva, även det var gott, liite godare än våfflan dock, haha ;) Sen var det träning igen så nu sitter vi båda med träningsvärk igen... Hahaha fast det är lite skönt, då känner man att man gjort något!

Idag ska Elin firas igen så ska hem om ett tag för att byta kläder och lite så. Hade inte med mig så mycket och jag drällde massa kräftsås (?) på mina byxor så... :)

Idag är det ju för fan 31 juli, jag bara känner JB-lukten.... Hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0