Senaste dygnet

Halloj!

Tänkte berätta lite vad jag haft för mig senaste dygnet. För 24 timmar sedan ungefär kom jag hem från stan med Tove, jag satt lite vid datorn, åt och sedan kom jag på att jag var hemskt sällskapssjuk och det verkade även Tove vara så då skjutsade papi mig dit. Vi tittade på G som i gemenskap, jag blev kär i Kimpa (haha..) och sedan åt vi nattpizza. Varför är allt godast på natten egentligen?

Jag och Tove har gjort en lista till mig, med filmer jag MÅSTE se. Ni som känner mig kanske vet att jag är sjukt efter när det kommer till filmer, hahaha! Jag tröttnade och Tove tycker det är lite förskräckligt att jag inte sett t.ex. Grease så då gjorde vi en lista! Vi har redan bockat av två. 17 again och G. Hahaha fast då t.ex. Tove kan hela filmen utantill så har hon väl ungefär dragit alla replikerna för mig en gång men det var ju kul att se dem där de "ska" vara så att säga, haha! Nej men den var bra, riktigt bra faktiskt.

Imose fick jag ställa klockan och mer eller mindre väckte Tove. Jag skulle nämligen ner på stan med mormor, mamma och syster. Vi hade bestämt kl 11 så ja, lite innan 9 ringde min klocka men trött som jag var bestämde jag kvickt att jag skulle skippa frukosten och därmed sova en halvtimme till.. Ja, är man trött så är man! Jag slängde ihop en sminkning och traskade sedan ner på stan. Det är ungefär lika långt till stan från henne som från mig så det var bra, skönt med en liten morgonpromenad!

Ska visa mina nya skor sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0