Quadrapop

God morgon! Nu är jag (äntligen) vaken! Hungrig är jag också men det får vänta. Innan jag gick upp för ett litet tag sedan låg jag och spelade spel på min telefon... Beroendeframkallande! I alla fall har Mikkis haft rekordet på lite över 17000p, i förregår slog jag det och fick över 54000p. Imorse nådde jag faktiskt över 58000p. Jag är skitglad, haha. Helt plötsligt slår jag rekord, tidigare har jag fått liksom 2000. Hahaha det var väl intressant att läsa!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, äta ska jag i alla fall göra, det är alldeles säkert!

Kommentarer
Postat av: the king of quadrapop

Du, jag ska nörda ditt spel en dag, då ska du se att jag kommer slå dig igen. VÄNTA BARA

2011-07-03 @ 16:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0