*pip*

God kväll kära läsare ;)

Idag var det varit full fläkt! Tove, Mikkis och jag var ju som ni vet på stan! Jag tror inte vi var nere sålänge, faktiskt, några timmar fast vi hann med lite ändå! Jag köpte ytterligare en ring och en behå. Jag ska inte predika om den, hur bra den är o.s.v. jag besparar er det! ;)

Jag åkte hem för att äta lite, sedan hämtade vi upp Tove som skulle följa med på presentäventyr. Kan återigen inte säga vart vi var eller något sånt men vi åkte i alla fall iväg medan Elin var hos farmor. Inne på stället stötte vi på mycket konstigt folk. Den ena värre än den andra..

Kille som arbetade på stället: "Hej"
Jag: "Hej..?"
Killen: "Kan jag hjälpa till med något?"
Jag: "Nej tack... Inte än i alla fall."
Killen: "Är det något speciellt ni är ute efter?"
Jag: "Nej vi tittar bara..."
Killen: "AKTA! Du har en spindel på halsen."
Jag: ... (jag har ju låtsastatueringen kvar^^ hahaha)
Killen: "ahahahahah jag bara skojade!"
Jag och Tove: "ehm...." *går*

Det låter inte speciellt kul kanske men det var det fan. Eller pinsamt, för honom. Han flög på oss som en jävla besatt, herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0