På två dygn hinner man mycket!

Tjoho!

Då var jag hemma efter över två dygn och det känns jättekonstigt. Hahaha! Så tomt att vara ensam. Dessutom, jag ska sova själv? Jaja, det ordnar sig ;)

Hur som helst, på två dygn hinner man mycket! Det var firande av Åse som fyllde tonåring, av mig fick hon två godispåsar! Tove, Mikkis, Isa och jag badade och hade krig i vattnet, haha! Senare så gick Tove och jag hem hit för att jag skulle hämta saker och Mikkis tog läderracern hem. Vi tryckte även i oss lite mat när vi var här sen traskade vi till SveaPlan och sen hem till Tove igen. Herregud vad jag gick den dagen, lite stolt över mig själv, haha! Vi var uppe länge och sov halva dagen, åt korvstroganoff till frukost ;) Mikkis drog för att gå på ytterligare ett kalas så det var bara Tove och jag kvar. Vi åkte iväg och handlade bl.a. jordgubbar med hennes familj!

Tove och jag gjorde typ ingenting, vi bara chillade, pratade och skrattade! What else? ;) Idag har vi varit på Tuna, hittade inget alls, Tove och Mikkis handlade lite nödvändigheter. Fler bilder kommer sen!

Bilder från kalaset:


Tove solar ryggen och Mikkis gömmer sig, haha!

Isa satt i mitt knä och lekte med min mobil.


De tre bockarna bruse, hahahaha!


Isagullet och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0