One word: Tomt

Ja, Tove drog precis och det betyder att det helt plötsligt blev väldigt tomt här i mitt rum! Jag sitter här med datorn i knät och vet inte riktigt vad jag ska göra... Haha! Hon kom ju igår, färgade min utväxt, sov kvar och åkte precis hem. Vi vaknade runt lunch och efter vi ätit lite så kollade vi på film! Det var typ kostymdrama och jag kommer fan inte ihåg vad rullen hette.... :S Det var en klassiker i alla fall och den var bra! Precis som Tove sagt ;)

Igår (inatt) spelade vi Astrid Lindgrenspelet, Tove och jag i ett lag, mamma och Elin i ett annat, Tove och jag segrade! Min kära lagkamrat är ju en jävel på Astrid!! Hahaha innan laddade vi upp lite på Vetgirig med frågor om filmerna/böckerna, hon kunde ju det mesta om man säger så medan jag satt som ett frågetecken ungefär, höhö.

Tror jag ska ha några bilder, lägger över dem sen!

Kommentarer
Postat av: joanna

Hej!

jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och anmäla dig:)

Finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför min 200-600 unika läsare /dag:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

Kram

2011-07-18 @ 20:52:55
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0