Min torsdag i ord

Idag var andra dagen i rad jag hade ställt klockan och gick upp innan 10 fast det gör inget, jag har haft en awesome dag! Runt 10 kom Tove och gänget för att hämta upp oss. Mamma, Elin, Mikkis och jag åkte med Sussi och resten i andra bilen med Anders som chaufför. Vi kom fram till Aros och började köra. Vi körde i två timmar. Det kändes ganska lagom trots att det gick väldigt fort. Det var betydligt roligare denna gång än förra, då gav jag upp efter en timmes plågande. Det var helt annat med mitt nya sällskap och när vi dessutom visste ungefär vad som skulle göras i cellarna. Vi kammade hem vinsten med 260poäng! Dagens rekord var över 2000, förstår inte hur de bar sig åt, haha!

Efter Aros så åkte vi till Tex Mex och åt, fan vad gott det var! Inte var det dyrt heller. Placet borde öppna i E-tuna också men det lär väl vara för mycket begärt. Efteråt lämnade vi av Mami och Elin och resten drog till Tove. Vi chillade mest, spelade lite Buzz, kollade film, pratade och åt glass. Sussi, snäll som hon är, kom hem med Ben & Jerrys till oss, såna söta små som man kan äta istället för ett Magnum o.s.v. Den smakade bra kan jag säga ;)

Som sagt kom jag precis hem därifrån och imorgon ska vi ses igen för att gå på stan. Älskar lov, älskar att vara spontan, älskar friheten! Lov är bäst.


Kommentarer
Postat av: Massor utav blåmärken

Jag finner inga ord Ida.

Så jag säger bara AWESOME!

2011-07-07 @ 22:49:46
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: Träningsvärk

Det var KUL! Bodaborg nästa? ;)

2011-07-08 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0