Linköping #2

Det är så himla fint i Gamla Linköping. Små, fina, gamla hus! Jag var tvungen att ta kort på både det ena och det andra. Chokladboden, där Cloetta håller till, har alltid varit min favorit då jag är ruskigt svag för choklad men idag köpte jag INGENTING. Trots att Tove och jag dispenserade oss idag, drack dock lite läsk... Haha och har snott några Centerbitar från övriga som fyllde på chokladhyllan ;)








(inne på Flärd har de hur mycket tvålar och tillbehör som helst. Älskar´t! Det luktar helt fantastiskt gott när man stiger in!!)

Elin köpte sockerklubba i en bod!


Kommentarer
Postat av: SEXY BITCH

Så jävla fucking awesome!

2011-07-26 @ 21:54:41
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0