Konstigt hur man kan känna sånt hat för någon man tidigare favoriserat

Jag sitter inne med så jävla mycket information som jag vet någon person skulle få vissa bryt av, jag skulle kunna ställa till med ett sånt jävla liv, värre än tidigare, försvåra allt lite till. Jag skulle kunna skriva ut så jävla mycket detaljer, händelser och samtal, för jag vet någon som förtjänar det värsta. Den personen har inte gjort något för att bli respekterad eller behandlad bra. Man borde bli behandlad som man själv behandlar men vissa är för snälla, lite för konflikträdda kanske, fast inte jag. Enda anledningen till att jag inte blottar allt är p.g.a. den lilla oskyldiga flickan. Någon måste ju tänka på hennes bästa.

Nu ska jag gå och sminka mig! Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: vi som håller med

bra skrivet!

Personen skulle bara veta hur mycket kontakt vi har och hur mycket vi vet;)))

2011-07-28 @ 13:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0