Jojo, fiskare där!

Vid middagsbordet bestämdes det att vi skulle testa på om vi hade någon fiskelycka.... Så ja, i ösregnet åkte vi ut till Skogstorp för att fiska. Jag som tycker allt med fiske är rätt vidrigt var inte superpepp till en början men jag gav det en chans. Det började med att jag och Tove mest tittade på men sen så höll vi också i varsitt spö och körde för fulla muggar. Haha! Efter ett tag så var vi riktigt igång med fiskandet, vi bytte platser och skrek så fort en fisk var på. Vill dock lägga till att jag inte rörde en enda mask eller något annat vidrigt.. Hahaha jag kommer nog aldrig göra det....

Vi var väldigt häftiga, vi försökte meta på gamla fiskögon och döda fiskar, gick sådär. Vi fick inte en enda firre men mamma och pappa fick två.. Fattar inte vad vi gjorde för fel? :S

Tove: "Jag SKET NER MIG?!?!"
Jag: *tittar förvånat på henne* "Va?"
Tove: "NEEJ, jag menade jag SKITADE ner mig.."
Båda: *dör av garv*


Peppade tjejer väntar på maskletandet!

Hell yeah, full fart!

Jag gick in för det så att säga. Tove hälsar att hennes ben ser cp ut.... (fast hon ljuger...)

Vi utsåg mig som kastare och som ni ser tog jag min titel på allvar.

Tove också! :D

Happy tjej, man kunde tro att det var när vi skulle gå men så var det inte!

Tove var också glad, hon såg nog gammelgäddan lura i vassen ;)


Kommentarer
Postat av: FISKARN NO.1

HAHAHA VILKEN UTFLYKT

2011-07-24 @ 20:55:54
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0