Jag ser det åskar, jag ser det åskar, det var väl roligt, hurra

Suck! Jävla åska! Jag som skulle ha kollat på Cheaters efter Big Brother fick snällt stänga av teven och sitter nu i min säng med datorn iknät (utan laddningskabeln i). Och nu öser regnet ned ute. Jag har inget emot åska, jag störs inte av åskan i sig men det är ju just det att jag sett fram emot Cheaters, haha.. Dessutom blir hunden så skraj, de två tidigare hundarna vi haft har aldrig brytt sig om den så jag är väl lite bortskämd. Lucaz blir väldigt sällskapssjuk när det låter lite, haha, han ligger nog och flåsar mellan mamma och pappa just nu kan jag tro.

Ska sova snart tror jag, läsa lite fort kanske!

c u 2morrow


Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Svar: Det fixat vi ;)

2011-07-22 @ 01:35:56
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0