Jag, Ida, har tränat idag?!

För bara några timmar sedan tog Tove, Sussi, Jessica och jag en redig prommenad. Haha, över 3km faktiskt. Lite spontant, Tove och jag hänkade i sista sekunden. Det var helt sjukt skönt. Jag har inte tränat på jag vet inte hur länge, Tove gnällde lite men jag bara log. Hahaha! Lite förvånad själv är jag faktiskt men det var riktigt skönt och dessutom roligt. Vi gick, gjorde lite övningar, joggade lite och spurtade sista biten. Hell yeah!!!

Jag slaggar här hos Gullan (som vanligt... ;)) och jag är vara jäkligt trött. Får väl se om jag vaknar imorgon med mascaramusche. Mmm grrr!!


Kommentarer
Postat av: Toves mamma..:)

Bra jobbat Ida!..:)

2011-07-30 @ 09:05:44
Postat av: IDA - en drömmade TH-tokig blivande frisör

Sussi, detsamma!! :)

2011-07-30 @ 21:24:35
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0