I HATE MCDONADLS

Jag är inte vidare förtjust i Donken. Burgarna är oftast blöta och stripsen är så mjuka så om man håller i ena änden så har man snart båda ändarna på samma ställe då de "viker sig" nedåt. Inte gott. Personalen är sjukt stressade och oftast helt jävla inkompetenta.

Det kan bli fel på andra ställen, absolut, men aldrig så ofta eller så brutalt som på McDonalds. Idag skulle vi ha ett plusmenymål och fyra cheese. Vi får tre cheese och mängden strips var vad barnen får i sina boxar ungefär. Det är verkligen inte första gången något blir fel på Donken. Herregud, hur lyckas de?! Jag skulle aldrig ta ett jobb på Donken. Stå där i kassan och tvingas ta reda på mina kollegors fel och skitgöra. Nej tack. Jag städar hellre toaletter. Pinsamt.


Kommentarer
Postat av: En som älskar donkan inklusive felen!

DONKAN ÄÄÄGER!!!

2011-07-06 @ 22:42:05
Postat av: Anonym

Du kan ta dej i röven!

2012-10-02 @ 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0