Hur rent är ditt hem?

"How clean is your home" började precis på 4+ och det är ju bara för vidrigt. De har ju inte städat på typ tjugo år?! Inte slängt, inte dammsugit, inte tvättat, inte städat ALLS. Bara lagt saker, skit, matrester o.s.v. o.s.v. i högar. De får ju vada fram för att komma någonstans. Fyfan vad det måste stinka, lukta räv. Usch. Jag har inget emot hem som inte dammsugs varje dag, där det inte städas hela tiden, det känns snarare lite mer avslappnat och man vågar röra sig om det inte är kliniskt rent. Jag har aldrig någonsin stigit in i ett hem där jag rynkat på näsan och tyckt att det varit äckligt men om jag hade besökt ett av de hemmen som programmet visar hade jag vänt på klacken direkt, hade förmodligen spytt också, jag som är så känslig för lukter, haha.. Uschuschuschusch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0