HUJEDA MIG

God natt! Haha! What a day alltså ;) Halv sex, efter timmar av fixande kom släkten med gott humör och presenter till Elin. Hon är supernöjd med vad hon fick och minst lika glad över dagen rent generellt. Jag har som tidigare i veckan massor av bilder så jag delar upp det lite :) Efter kalaset åkte vi ut till Sundbyholm för att bada och då träffade jag ett bekant ansikte. Ester. Ester är en tysk tjej som bott här i Sverige som barnflicka (au-pair?) och varit med på vara svenskalektioner under året. Jag är väldigt imponerad av henne. För det första har hon otroligt bra svenska och för det andra är hon verkligen inte blyg eller rädd för att prata även om grammatiken t.ex. blir lite fel ibland. Fast det kanske är just därför hon är så duktig också. Imorgon åker hon tillbaka till Tyskland igen och vi lär aldrig mer se varandra. Känns lite konstigt faktiskt. Även om hon inte fört så mycket liv under lektionerna så kommer det bli lite tomt.










Vi bara väntade på att få ta kusinbilder, haha, jag laddade upp ;)

Kommentarer
Postat av: Elli

OMG!!!!!! Av alla dessa 7011tusen bilder din far knäppte så väljer du denna?! Haha! Jag kommer ALDRIG gå tillbaka till detta inlägg! Thats for sure! ;)

2011-07-29 @ 02:05:29
Postat av: IDA - en drömmande TH-tokig blivande frisör

Elli, hahahaha nu ska du inte vara sån! Det kommer mer idag, keep your eyes open ;)

2011-07-29 @ 08:24:41
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0