Hemma från stan

Känns som att jag gått runt hela Eskilstuna, haha! Vi mötte upp mormor och gick sedan till min moster för att mata deras hamster och kanin då de är på semester, sedan promenerade i hettan ner till stan för att köpa diverse prylar, lite presenter och lite annat. Vi är fyra kusiner på mammas sida varav tre fyller i Juli. Haha, jag är den enda i November. Jag köpte två ringar, hårspännen och min favoritmascara. Mascaran fick jag på rea trots att det var den bruna som var på rea, expediten var så snäll! Vi åt som vanligt på Ming (haha) och gick sedan till kyrkogården för att titta till "våra gravar" och vattna lite för att hålla blommorna vid liv.

Hårspännen - KappAhl 19:-
Ring till vänster - KappAhl 39:- (tror det var 39..)
Ring till höger - Wedins Accent 24:- (rea)
Mascara, lash stiletto från Maybelline - Kicks 73:- (rea)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0