Fullt upp såhär på kvällskvisten!

Jag har hunnit med lite sen senaste inlägget! Jag var varit ute på en spännande biltur med daddy, hämtat farmor och skjutsat henne till en väninna, gjort mat och ätit! Jag hade fria händer att göra vad jag ville med köttfärs så då blev det biffar. Kryddade med salt, peppar, basilika, grillkrydda och en vitlöksklyfta! Det blev gott, lite annat med vitlöken än bara vanliga biffar liksom även om det också kan sitta fint i magen ;) haha!

Det känns ganska galet att jag får övningsköra nu! haha har jju visserligen fått det i över ett halvår men det har ju varit halka o.s.v. men NU! Nu jäklar. Jag har bestämmt att pappa och jag ska ligga i ordentligt så det sitter bra till i vinter, hoppas snön kommer sent i år (peppar peppar!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0