Fredag

Idag ska jag traska till Tove för att sedan åka med till hennes pappa! Det ska bli jättekul, jag har dessutom aldrig varit där så det blir spännande (: Jag har för mig att Tove sa att vi skulle ta med badkläder, första doppet kanske? I pool då alltså. I annat vatten badar jag inte! Inte här i Sverige i alla fall. Det ser ut att vara någorlunda bra väder i alla fall även om det tydligen ska regna och åska osv idag (?) och imorgon.

När jag kom upp så hade Elin och mamma Eva och Adam på, så nu sitter jag ocn fnissar åt det. Så himla sötaa! Älskar när de är på klassresa och Jonte har porrtidningar med sig och när tidningen når Alexander och Adam så tittar Adam lite äcklad och undrande på bilden efter att han har lyft upp luggen och ba "vad gör de för nått...?" hahahaha adam sötnos!


Kommentarer
Postat av: Andys fru

KOmmer bli awesome!

och jag är kär i adam, så himla söt hahaha

2011-07-01 @ 12:25:50
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: Eva

"I annat vatten badar jag inte!" FYFAN för er!

Adam är inte söt + att Eva&Adam filmerna suger :)

2011-07-01 @ 13:06:07
Postat av: LIENE

Hej! Nu har jag lottat ut vinnaren till gästinlägget. Tyvärr vann inte du men försök fler gånger, om du vill, när jag har en sådan nästa tävling.

Tack för att du var med!

2011-07-01 @ 16:06:13
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0