Fredag

Snart tror jag att Tove är påväg hit, bara av en slump sådär ;) haha vi ska baka och titta på film! Är det fredag så ska det vara fredagsmys, så är det bara, det fattar väl allaaa!

Alltså idag är det 22juli, om lite mer än en månad går jag upp för John Bauers trappa till våning ett, öppnar dörren med blippen och går längst bort till vänster... Lovet har gått fort, faktiskt väldigt fort, jag har inte gjort något speciellt men det behöver inte vara så speciellt för att jag ska vara nöjd. Sommarlovet 2011 har hittils varit det bästa sommarlov jag haft. Så det så. Och vet ni?! Jag har inte varit på en strand för att bada eller sola en enda gång den här sommaren, fyfan vad skönt. Cuz I hate it!

En annan sak jag måste berätta, på facebook kan man ju spå sig själv eller något sånt, idag fick jag något i stil md "bäst att du röjer upp hemma. Du får besök". Tänk för att jag får det!!


Gammal men ack så snygg bild på oss! GRR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0