Ett dygn från centrum håller en borta från psyk (haha)

Vi har haft det superchill hos Tove! Huset ligger i stort sett öde, man ser inte ens grannhuset på andra sidan åkern alltså, helt sjukt skönt. Helt annat än hur jag lever här i lägenheten med grannar var man än ser. Vi skämtade på vägen in till stan att vi blev rädda av att se levande människor igen. hahaha! Nej men det var sjukt avslappnande måste jag säga. Nu förstår jag de människor som åker ut till landet för att vila upp sig och når lyckat resultat.


Haha Tove ser lite överlägset på Mikkis som satt på golvet och spelade gitarr! Som ni kanske förstår spelade vi kort,, väldigt mycket! Love it! ;)


Där ser ni henne! Fast hon var inte så sugen på att vara med på bild.... Got ya anyway!


Startposition


Jag tidigare idag!

My wonderful girls n' I!

Nu ska jag fortsätta äta jordgubbar med socker! (:


Kommentarer
Postat av: Gitarristen

Känns fortfarande som det kryper på hela mig. Det är kanske det enda negaativa med landet..

I LOVE KORTSPEL!!

2011-07-02 @ 21:41:25
Postat av: skogsmullen

Hahaha hatar alla jävla kryp! Men det var supermysigt att ha er här :)

2011-07-02 @ 22:57:27
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0