Enköping och Västerås

Hej på er!

Idag har det varit full rulle kan jag säga! Morgonen började givetvis med att vi vaknade, haha, vi sov på ett nytt sätt idag som funkade rätt bra måste jag påstå! Istället för att sova i varsin 90 säng så sköt vi ihop sängarna och sov med överkroppen på min och underkroppen på Toves. Toves är en extrasäng och madrassen skjuts gärna iväg lite men det gick bra ändå!

När vi gick upp fick jag reda på att familjen planerat att åka till Enköping med farmor och jag blev trots mina protester medtvingad men det blev en bra dag ändå! Vi åkte till Enköping, uträttade ärendet där, letade i evigheter efter en restaurang att äta på men det fanns fan bara pizzerior öppna. (Fuck Enköping!! haha) Vi sket i att äta där utan åkte vidare till Västerås. Vi tog en sväng på Nisses och sedan fick det bli Burger King. Haha, inte vad vi planerat men det gick ner ;) Sen blev det IKEA. Tredje gången gillt för min del, farmor hade aldrig varit där men som tur var är det ju pilar på golvet så man inte går vilse bland alla möbler ;)









Min lilla fina syster

Kommentarer
Postat av: er inneboende

FINA FLICKOR <3

2011-07-24 @ 21:18:52
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0