Dagens äventyr

HEJ!

Idag var det ju som sagt att gå upp tidigt då jag skulle följa med på lite bestyr. Jag behövde ju lite så det var bäst att hänka så det blir rätt ;) haha! Hur som helst, vi åkte först till kyrkogården för att titta till "våra" tre gravar tillsammans med mormor. Vissa tycker kyrkogårdar är en läskig plats, andra en skön. Jag är en av dem som tycker det är skönt. Men erkänn, var blir man mer lugn än på en kyrkoplats? Det är superskönt där.

Vi for till Ö&B där jag skulle köpa mitt älskade Sunsilk, tror ni de hade Sunsilk där? NEJ. Fick köpa det på Maxi istället. Tror ni de hade både schampo och balsam där? NEJ. Kunde bara köpa balsam. Hahaha herregud, vad är problemet med att köpa in? Skitsamma, får köpa det sen!


Elin gillar all korv. Alla storlekar, färger och märken ;)


Daimsnäcka på Slagstaglass!


Kommentarer
Postat av: Korv bruden

Ja, men det är ju klart att jag vill ha alla korvar även om de är blå, eller grå eller vilken färg det än är ;)

Seiös var jag ju med! ;)

2011-07-25 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0