Charlie St. Cloud

Idag hos Tove tittade vi på Charlie St. Cloud. Med Zac Efron i huvudrollen. Jag ser inte alls på mycket film, faktiskt, inte nya i alla fall. Inte gamla klassiker heller för den delen, jag såg Titanic och Dirty Dancing för inte alls länge sedan, haha! Jag är alltså lite efter när det kommer till filmer. I alla fall så tittade vi på den filmen. Den var otroligt fin. Jag tror ju verkligen på "andar"/"spöken"/ whatever. Det var vad filmen baserades mycket på. Sen att Zac är snyggast ever är ju en annan historia men ^^ haha! Han är grym. Och snygg.

Tove: "Jag vill (något jag inte kommer ihåg)"
Jag: "Jag vill bara att han ska komma hit!!!"



Kommentarer
Postat av: Zacs lover

Jättefin film!

Jättefin Zac!

Mjauuuuuuuuuuu

2011-07-07 @ 23:48:28
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0