Baristas

När jag kom upp för ett tag sen låg det ett paket på pallen utanför mitt rum med en bok till mig! Jag beställde nyss Denise Rudbergs "Baristas" så idag kom den! Denise är en av mnia favoritförfattare! Detta är första boken och det finns fler, I like! Jag älskar när det finns fortsättningar!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning, efteråt ska jag möta upp mor min och Elin på stan, ska förmodligen kolla synen inför körkortet igen.. Suck. Inte visste väl vi att synundersökningen bara gällde två månader så jag får snällt gå dit igen. Känns så himla onödigt när jag dessutom kollade den hos skolsköterskan för 6 veckor sedan.


Kommentarer
Postat av: Born this way

=)

2011-07-12 @ 14:55:54
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0