Bara lite random

Så var man tillbaka i soffan! Haha min favoritplats i hela lägenheten mån tro? I alla fall, vi var och firade Elin hos farmor då hon har bättre med plats och där kan vi sitta på altanen och njuta en aning av värmen! Det är ju mitt i sommaren men inte sjutton känns det så om man tänker på vädret men jag störs inte, det gör inget att det inte är gassande sol. Jag tycker bara det är skönt med detta väder.

Imorgon, om det inte är döhett på förmiddagen funderar jag på att plugga in hörlurar i öronen och gå/springa innan frukosten. Har träningsvärk fortfarande från igår men ju mer jag tränar desto snabbare kommer ju värken avta! Måste ligga i lite extra nu medan Tove och Sussi är på kryssning, haha ;)

Påtal om träning....... Åt precis ett originalmål, ungefär 22.30. Haha, awesome. Hela jag känns som ett mål just nu, vet inte hur många originalmål (snabbmat över huvud taget) jag ätit senaste veckorna men det har fått blivit så då vi varit iväg lite i andra städer, firat Elin och behövt äta efteråt på kvällen o.s.v. Lär ha gått upp allt jag lyckats gått ner de senaste månaderna, haha, men vafan, så vitt jag vet lever man bara en gång, jag får väl ta igen det. Någon gång :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du kan få skicka några kilon du inte vill ha till mig, är i behov av typ 5 stycken =(

2011-08-01 @ 10:04:27
URL: http://marperette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0