At Tove´s place

TJOHEJ!

Nu är jag hemma från Tovegirl! Vi lagade übergod mat ska ni veta ;) Potatisklyftor, kött, vitlöksbröd och två såser! Det var fan inte dåligt kan jag säga! Efter maten tittade vi på älskade Mia och Klara! Trots att jag sett de flesta scenerna kring tusen gånger är det alltid lika kul!

Sussi var snäll och körde hem mig, annars hade mamma kommit och mött mig men Sussi gav sig inte riktigt så då var det bara att snällt sätta sig i bilen, haha! ;)

Kände att jag var tvungen att ta kort på maten!!


Missade köttet, men ja...


DÄR kom köttet! Och Tove! :D ♥

Nu pratar Tove och jag på facebook. Givetvis ;) ska fortsätta, tror det är citatdags, gäller att vara på G då!

Kommentarer
Postat av: Hamstern

HAHAHAHHAHA JAG SER UT SOM EN HAMSTER <3

2011-07-16 @ 23:08:52
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: Idas mami

Ni är så rara därborta hos Tovegirl <3<3<3<3

2011-07-17 @ 19:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0