Annorlunda namn

Hahaha jag blir förtället mobbad för de namn jag vill att mina framtida ungar ska ha! Min syster är mobbaren :( Haha det är inte första gången om man säger så, hahaha! Fast jag kan ta det, ingen fara ;) Jag vet att de är annorlunda, fast fina! Idag satt i stort sett hela min familj inkl. Tove och skrattade när jag berättade vad jag tänkt mig, Tove visste visserligen redan sedan innan men tyckte fortfarande det var lika knäppt.. Snälla de är va? ;) Och om man säger såhär, jag vill ha eget ihopsatta dubbelnamn och jag har bara talat om det första namnet, eller vad man ska säga, och de skrattar redan... ÄSCH. De ska få se. De kommer bli besläktade med personer med de sjuka namnen! Alla måste inte heta Maja, Anton och Anna ;)

Kommentarer
Postat av: mami

kommer tycka om namnen Ida.:)

de kommer ju bäras av världens finaste barnbarn!! ;);) <3<3<3<3<3<3

2011-07-27 @ 00:30:46
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0