27e Juli 2011

God Morgon!

Jag sitter förtillfället nyvaken i min säng och lyssnar på Ulrik. Är jättekissnödig men orkar inte gå upp.. Ska snart lyssna på Adele och "someone like you", fantastisk låt må jag säga.

Jag kom på igår att när jag ändå var i Norrköping igår hade vi ju kunnat leta upp Tyras oöppnade (men ihärdigt arbetade) butik! Ni vet, Style By Tyra!  Bara för att jag är nyfiken liksom, haha! Drömde dock att jag gick förbi den så jag får väl nöja mig med det ;) hahaha! De senaste dagarna har jag kommit ihåg ganska mycket som jag drömt, bara randomsaker typ, men kul är det då drömmarna brukar vara som bortflugna när jag vaknar.

Idag ska en av mina favoritbloggare, Mirre, tatuera sig för typ femte gången, gissa om jag är både nyfiken och avundsjuk?! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0