17 again

God morgon!

Här står jag i Toves rum, färdigfixad och klar och väntar på att Tove ska bli detsamma! Då ska vi ge oss ut på riktigt äventyr! Yeees yeees, jajamänsan (Mia och Klarafans fattar kanske ;))

När jag kommer hem sen så har jag för mig att mamma sa att det kommer finnas nybakta bullar, hell yeah säger jag bara.

Igår tittade vi på 17again med Mr Efron i huvudrollen, sexy säger jag bara. Lite smått otroligt hur han kan vara så snygg. En sak Tove och jag diskuterade var att han bär upp alla kläder. En gång i filmen har han ett par svarta jeans, vit t-shirt och en kavaj. Inget märkvärdigt liksom, inte alls men fyfaan vad det var snyggt på honom!!





Honom vill man ha på en sanddyna (M&Kfans fattar igen ;))


Kommentarer
Postat av: ZACS BABE

ALLTSÅ MMMMMMMMMMMMMMMMMMM

2011-07-20 @ 17:21:00
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0