Way up high or down low, I'll go wherever you will go

Hej, mästerbloggarn här!

Fullt upp i helgen så jag hade helt enkelt inte tid att uppdatera :) Men nu så! Idag har jag varit i skolan, klassråd (två frisörprov...) och svenska. Läraren läste upp min krönika från förra veckan för klassen, var ju lite kul. Blev lite förvånad när hon frågade om hon fick använda den som exempel på hur man skriver en krönika. Hur som haver, efter skolan gymmade vi en sväng. Vi körde inte så jättehårt, ingen var speciellt pepp så det blev lite mellanmjölk!

Mamma håller på med någon undersökning på datorn, frågor om radio typ och för varje fråga spelas en snutt av en låt, kanske 8 sekunder, och jag sjunger med i i stort sett alla, hahah... Kör gärnet under ett par sekunder per låt ;) what a super star!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0