Så mycket som kan, kommer, ska hända

Idag var Tove, Åse, Jessica och jag på bio. Vi såg New Years Eve! Den var helt okej godkänd. Väldigt simpel men med bra budskap. Filmen utspelade sig på olika platser under en dag. Nyårsafton. Nån dog, några blev föräldrar, någon fick drömmar uppfyllda och några fick varandra. Happy ending helt enkelt. Jon Bon Jovi var faktiskt med i filmen. Promise, hade jag varit född X antal år tidigare hade jag gjort allt för att få gifta mig med den mannen ;)

Hur jag ska fira nyår i år är inte 100 % spikat. Det blir ganska enkelt på sätt och vis, men också väldigt betydelsefullt. 

Tre stora saker jag VET kommer ske nästa år är att jag fyller 18, jag kommer ha mitt sista sommarlov och jag kommer gå första terminen i trean. Den terminen är min sista hösttermin. Jag är så otroligt förväntansfull på 2012. Jag ser på årtalet och känner hopp. Det känns som att jag har allt jag behöver för att lyckas. Jag kommer sätta upp nya mål, sträva efter dem och tillslut nå dem. Exakt vad det kommer vara vet jag inte idag, men saker och ting kommer ske under nästa år. Bra saker, dåliga saker, saker som är något mellanting. Jag kommer låta saker falla tillbaka och läggas ihög bland resten av mitt förflutna, jag kommer vinna nytt och vissa saker kommer jag hålla stenhårt i som de är.

En sak är i alla fall säker - jag kommer bara växa och växa som människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0