I have something to confess.

Nu ska jag erkänna en sak. Vet ni vad jag är riktigt jävla rädd för och som ger mig så jävla creepy känsla?!

När man kommer in i min lägenhet möts man av en L formad hall. Den lilla "pinnen" på L:et är där man kommer in och hänger av sig jackan osv, längs den långa pinnen ligger sovrummen och längst upp på den långa ligger kök och vardagsrum. Hallen är alltså ganska lång.

Igår kväll skulle jag gå till köket för att hämta ett glas vatten. Det var bara jag vaken och lägenheten var nedsläckt. Min sovrumsdörr stod öppen och mitt rum var tänt. Jag pinar mig ut till köket för att fylla ett glas och sedan traska in till mitt rum igen. Och där kommer problemet. Jag är seriöst livrädd och ryser av obehag när jag ska gå genom en mörk hall, bakom mig är det mörkt och jag går genom mörker, till ljuset. Helt obeskrivligt äckligt. Jag håller på att dö varje gång.

Ja, nu vet ni det... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0