High off of love, drunk from my hate

Ska strax dra mig mot praktiken! Mitt hår trilskas, stylade det innan sminkning men det är fan något som fattas. Vet inte vad det är. Skitjobbigt! Fast, om man säger såhär, jag kommer ju få tillfälle att fixa till det som saknas med tanke på att jag ska hänga i en salong en hel dag ;)

Ikväll ska i stort sett alla kakor levereras till sin köpare, hoppas de smakar bra för det var ett helvete för mina händer att frakta dem från skolan till Sussis bil.. Har fortfarande ont och detta var i måndags! Men men, nu är de hemma!

Vårt mål är ju att i trean komma utomlands! Vi säljer på som sjutton så jag tycker nog det borde gå vägen! Hoppas i alla fall! Eller så hoppas jag det inte om jag vill att Gullhår ska vara sams sista terminen tillsammans ;) hahaha.. Vi är en klass med ganska mycket åsikter och vi ska då alltså försöka komma överens om ETT resmål som ska matcha vår ekonomiska del OCH våra personliga åsikter. Den som lever får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0