Gonna give everything I have, it´s my destiny

Ska göra uppsättningar imorgon på praktiken, lånade med mig en riktigt snygg tjej hem från salongen så jag kan göra massa bra! De har dockor där jag håller till varannan onsdag men inte långhår :) Sitter och tittar på lite inspiration.. En sak jag tänkt på, jag kan inte riktigt sänka mig till "okunnigas" nivå! Hade för ett halvår sedan en polare som skulle på bal och ville ha tips på enkla frisyrer man kunde göra hemma. Jag satt som ett frågetecken och försökte minnas tillbaka ett år för att se vad jag kunde då o.s.v! Förstår verkligen att lärare och handledare tar för givet att vissa saker är självklara trots att för en okunnig är det en stor grej. Nu är det mesta så självklart liksom. Tittar jag på en frisyr kan jag ju oftast se stegen medan för två år sedan, eller bara ett och ett halvt hade jag stirrat på frisyren och sedan gått där ifrån liksom.

Det är oftast inte så svårt som det har en tendens att se ut, man måste bara kunna kombinera.

Har sökt på uppsättningar på Google för lite inspiration, det mesta som kommer upp är ju flätor, skittråkigt.


Ja, nu är ju detta bröllopsfrisyrer och det hade jag inte direkt tänkt göra imorgon men de var rätt fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0