Första december 2011

Jag ska inte skriva ytterligare ett inlägg om hur trött jag är, haha, men efter en heldag i salongen är jag bra slut men det är en annan historia. Hade inte heller mitt livs bästa eftermiddag men det ordnade sig, som vanligt ;) Tack Tove, för att du står ut med mig. ♥

Tränade i alla fall med Gullan efter skolan, vi är så jävla grymma, ojoj! Har varit igång ganska mycket den här veckan, känns bra. Förresten, vet ni? Jag hade gult på mig idag också. Och en grön sminkning. Många reagerade och påpekade ;) haha!

Imorgon har jag inte lektion förrän på eftermiddagen så ska ut på lite äventyr på förmiddagen! 


Som Tove skrev på face, hennes lärjunge (alltså jag) har lärt mig ytterligare en sak: Sätta på tvättmaskinen helt själv. WOOHOO! Hemmafru, here I cooome. För någon hemmafru är jag tydligen inte förrän jag kan tvätta och sätta på diskmaskinen. OCH knyta slipsar (som jag har lärt mig!!)

Jag (i tisdags): "Jag är ju en riktig hemmafru nu!!!"
Tove/Jesus/Min lärare: "Nejnej, inte förrän du kan tvätta och diska"

En riktigt bra hemmafru kan alltså inte bara knyta slipsar. Men det går ju framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0