Dagens absolut roligaste.

Idag sa Tove att under högstadiet hade hennes klass fått skriva vad de trodde att var och en skulle jobba med när de blev vuxna. Tove hade bland annat fått yrkena: 
- Barnmorska.
- Dagislärare.

QUE?!? Alla som känner Tove någorlunda bra måste veta att hon inte är, eh.. överförtjust i barn och att det är besvarat (haha) och barnmorska.. Eh? Jag hittar inte ens ord. Hon skriker bara vid tanken av slemproppar, lila ungar med slemiga kroppar, uppklippning (?) osv osv osv. Det är de två yrkena hon sist skulle välja. Och klassen hade då kommit fram till att det var just de två hon SKULLE jobba som. Hahaha, jag höll på att garva ihjäl mig när jag fick höra det.


Kommentarer
Postat av: ttttttt

Hahahahaha! Så jävla konstigt!!!

2011-12-06 @ 22:32:16
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0