Could you make it on your own?

Vi startade precis upp ett nytt projekt på engelskan, musik. Vi ska analysera och reflektera kring en valfri låt. Jag har valt When the chidren cry, älskar verkligen texten så det är perfekt. Den ligger mig väldigt nära hjärtat och det var den första låten som dök upp i huvudet på mig när läraren presenterade projektet. Blir nog bra! :)

Snart är det lunch, längtar fan. Haha. Försov mig imose, slängde i mig en risifrutti medan jag sminkade mig i racerfart. Hade seriöst 50 minuter från att mamma knackade på min dörr och frågade om jag inte skulle gå upp.. Hahaha, bra Ida. Hade ställt klockan på 07.-- istället på 06.--.



(förrsten, lyckan som uppstår när det är reklam innan idolklipp och man upptäcker att det är Läkerolreklamen med Andreas Carlsson, hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0