Andra december

Äventyret jag var på idag bestod av shopping på Erikslund. Nja, för min del blev det ingen annan shopping än en sallad på IKEA men ;) Kände när jag klev in i shoppingcentret att jag hade dragit på mig spenderarbyxorna på morgon men det var inget som visade sig. Går ju i skolan mitt i stan, mitt över H&M, kanske inte kan hålla mig resten av eftermiddagen..

Nu har jag naturkunskap och sitter och skriver om universum och allt sånt där. Skulle precis formulera min egen världsbild. Eh que?! "Jag lever på jorden, det gör ont i ögonen när jag tittar upp på solen. Solen är gul och varm. Det finns planeter. En heter Pluto och då tänker jag på en tecknad hund." Nej men ungefär alltså. Hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0