2011-12-11

God morgon!

Återigen har bloggandet varit väldigt dåligt men det beror på att jag har så mycket saker att göra! Haha! Jag har varit med Tove hela helgen sedan fredagmorse, gick upp tidigt igår, jobbade en skvätt på Sax & Kam, åkte hem (till Tove) och partajade med hennes familj och släkt osv! Det var väldigt trevligt!!

Idag ska jag åka hem till mig igen för att julbaka. Elin och jag ska koka knäck och så pratade mamma om att eventuellt göra kola när vi ändå är igång.

Förresten, jag har ju nämnt SM frisyrer hit och dit och Tove vann hela skiten!! Wohoo! Nu ska hon och ett gäng andra iväg och tävla i Stockholm om några månader! För mig gick det lite sämre så jag får nöja mig med att vara jävligt stolt över henne och hennes framgång, och det räcker för mig! Dessutom, Mikkis kom trea, vilket också är jävligt bra! :D Duktiga tjejer det där! Stolt_vän_94, som sagt ;)


Kommentarer
Postat av: vinnarn

du är en sån fin människa <3

2011-12-11 @ 20:18:01
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0