You whisper please, remember me

God morgon!

Jag sitter här, ensam i lägenheten, lyssnar på musik och äter frukost! Idag ska jag och Tove träffas, jag vet inte vad vi ska hitta på men :) Imorgon åker hon och Mikkis till Astrid Lindgrens värld med Toves familj. Hade det inte varit så ohyggligt dyrt hade jag hänkat ;)

På torsdag firar mamma och pappa tioårig bröllopsdag, herregud, tio år, jävligt länge! Jag hade precis börjat ettan och hade gips på bröllopet. Hur som helst, de ska ut och äta på kvällen och igår bestämde de att Elin och jag också ska med ;) Tror vi ska till Akropolis, det finns ju inte så överdrivet många 3-rätters-restauranger här. Bara pizzerior, haha! Men vad kan man begära, it´s Eskilstuna.


Jag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0